Autorska knjiga-Znanstvena knjiga-Ostalo
Sveučilište u Zagrebu, Akademija likovnih umjetnosti (Ilica 85, Zagreb) : povijest gradnje, valorizacija i prijedlog konzervatorskih smjernica
Zagreb: Institut za povijest umjetnosti, 2022. urn:nbn:hr:254:503591


Citirajte ovaj rad

Kraševac, I. i Šverko, A. (2022). Sveučilište u Zagrebu, Akademija likovnih umjetnosti (Ilica 85, Zagreb) : povijest gradnje, valorizacija i prijedlog konzervatorskih smjernica. Zagreb: Institut za povijest umjetnosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:254:503591.

Kraševac, Irena i Ana Šverko. Sveučilište u Zagrebu, Akademija likovnih umjetnosti (Ilica 85, Zagreb) : povijest gradnje, valorizacija i prijedlog konzervatorskih smjernica. Zagreb, Institut za povijest umjetnosti, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:254:503591.

Kraševac, Irena i Ana Šverko. Sveučilište u Zagrebu, Akademija likovnih umjetnosti (Ilica 85, Zagreb) : povijest gradnje, valorizacija i prijedlog konzervatorskih smjernica. Zagreb: Institut za povijest umjetnosti, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:254:503591.

Kraševac, I. i Šverko, A. (2022) Sveučilište u Zagrebu, Akademija likovnih umjetnosti (Ilica 85, Zagreb) : povijest gradnje, valorizacija i prijedlog konzervatorskih smjernica. [online]. Zagreb: Institut za povijest umjetnosti. Preuzeto s: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:254:503591 (Datum pristupa: 17.11.2024.)

Kraševac I, Šverko A. Sveučilište u Zagrebu, Akademija likovnih umjetnosti (Ilica 85, Zagreb) : povijest gradnje, valorizacija i prijedlog konzervatorskih smjernica. [Internet]. Zagreb: Institut za povijest umjetnosti; 2022, [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:254:503591

I. Kraševac i A. Šverko, Sveučilište u Zagrebu, Akademija likovnih umjetnosti (Ilica 85, Zagreb) : povijest gradnje, valorizacija i prijedlog konzervatorskih smjernica. Zagreb, Institut za povijest umjetnosti, 2022. [Online] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:254:503591

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.