U: Zbornik III. kongresa hrvatskih povjesničara umjetnosti. / Žmegač, Andrej (ur.). Zagreb: Institut za povijest umjetnosti, 2013. str. 139-142. urn:nbn:hr:254:691499
Bošković, Tina
Citirajte ovaj rad
Bošković, T. (2013). Profesor povijesti umjetnosti – prednost ili mana. U A. Žmegač, (Ur.), Zbornik III. kongresa hrvatskih povjesničara umjetnosti (str. 139-142). Zagreb: Institut za povijest umjetnosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:254:691499
Bošković, Tina. "Profesor povijesti umjetnosti – prednost ili mana." Zbornik III. kongresa hrvatskih povjesničara umjetnosti, Ur. Andrej Žmegač, Institut za povijest umjetnosti, 2013, str. 139-142. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:254:691499
Bošković, Tina. "Profesor povijesti umjetnosti – prednost ili mana." U Zbornik III. kongresa hrvatskih povjesničara umjetnosti, 139-142. Zagreb: Institut za povijest umjetnosti, 2013. Citirano 17.11.2024.. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:254:691499
Bošković, T. (2013) 'Profesor povijesti umjetnosti – prednost ili mana', u Žmegač, A. (ur.), Zbornik III. kongresa hrvatskih povjesničara umjetnosti, Institut za povijest umjetnosti, Zagreb, str. 139-142. Preuzeto s: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:254:691499 (Datum pristupa: 17.11.2024.)
Bošković T. Profesor povijesti umjetnosti – prednost ili mana. U: A. Žmegač, ur. Zbornik III. kongresa hrvatskih povjesničara umjetnosti. Zagreb: Institut za povijest umjetnosti; 2013. Str. 139-142. [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:254:691499
T. Bošković, "Profesor povijesti umjetnosti – prednost ili mana", Zbornik III. kongresa hrvatskih povjesničara umjetnosti, A. Žmegač, Ur. Zagreb: Institut za povijest umjetnosti, 2013. [Online] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:254:691499 [Citirano: 17.11.2024.]